Четвер, 25.04.2024, 15:36
Сайт 
Головна | Наказ про списання матерiальних цiнностей - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Наказ про списання матерiальних цiнностей (2012 року)
Наказ про списання матерiальних цiнностей
karapishka555Дата: Середа, 11.04.2012, 16:44 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





Подскажите пожалуйста где можно найти наказ про списание материальных ценностей 2012 года.
 
EVGENIYДата: Середа, 11.04.2012, 23:41 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





karapishka555, http://kazna.ucoz.ua/news....2-05-88
 
karapishka555Дата: Четвер, 12.04.2012, 10:34 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





EVGENIY, Большое спасибо
 
АндрейДата: Неділя, 14.10.2012, 22:10 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





Підскажіть будь-ласка як списувати автошини та аккумулятори, або як відображати їх заміну на авто, та якими документами оформляти, при встановленні на авто їх відразу списують чи ні?
 
NattyДата: Понеділок, 15.10.2012, 02:43 | Повідомлення # 5
Група: Видалені





Вам стоит поискать ответ в разделе Запасы, или создать там отдельную тему.
 
НатіДата: Субота, 01.12.2012, 17:56 | Повідомлення # 6
Група: Видалені





Підкажуть будь-ласка списали системний блок та інші нематеріальні активи ( флешка, доріжки, ) чи потрібно акти затвердити ще й розпорядженням?
 
nechivanДата: Субота, 01.12.2012, 19:47 | Повідомлення # 7
Група: Видалені





Наті, списали ПК? это http://kazna.ucoz.ua/forum/12-121-1 смотрели?
 
ТимановаДата: Вівторок, 15.01.2013, 11:37 | Повідомлення # 8
Група: Видалені





Постанова КМУ від 26.12.2012 №1199 вносить зміни в №1314
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб’єкта відповідно до цього Порядку

Не вірю своєму щастю. Можна списувати?
 
nechivanДата: Вівторок, 15.01.2013, 13:26 | Повідомлення # 9
Група: Видалені





Тиманова, и правильно что не верите - счастья нет. Ибо при сдаче годового отчета было указано что стул и стол неправильно были списаны так как не были поданы документы на согласование по списанию в вышестоящую организацию. Оказывается, надо внимательнее читать "ПОРЯДОК списання об'єктів державної власності" ПОСТАНОВИ від 8 листопада 2007 р. N1314.
Это может для местного бюджета спасение, а вот тому кто на гособеспечении - все осталось по старому.
 
ТимановаДата: Четвер, 17.01.2013, 17:32 | Повідомлення # 10
Група: Видалені





Бог з ним - з річним звітом. А на майбутнє? В січні, наприклад?

Добавлено (17.01.2013, 15:32)
---------------------------------------------

Цитата (nechivan)
Это может для местного бюджета спасение, а вот тому кто на гособеспечении - все осталось по старому
А де в Порядку ділять на місцевий і державний?


Повідомлення відредагував Тиманова - Вівторок, 15.01.2013, 15:30
 
nechivanДата: Четвер, 17.01.2013, 18:25 | Повідомлення # 11
Група: Видалені





Тиманова, собственно говоря, что нашел в инете то и выложил, тут http://forum.vobu.com.ua/viewtopic.php?f=39&t=60471&view=previous тоже обсуждение было. Пока неизвестно как и что - идет принятие бюджета и сдача отчета. Закончится эта невеселая пора и будем тормошить вышестоящих "что да как".
 
на_таДата: Вівторок, 22.01.2013, 14:36 | Повідомлення # 12
Група: Видалені





И мне вот пришли новости  :" Постановление КМУ от 26.12.12 г. № 1199 уже вступило в силу с 03.01.13 г.("Урядовий кур'єр" от 03.01.13 г. № 1). Опубликовано в
«БАЛАНС-БЮДЖЕТ» № 3, 2013 с комментарием."


Повідомлення відредагував на_та - Вівторок, 22.01.2013, 14:37
 
EVGENIYДата: Вівторок, 22.01.2013, 23:29 | Повідомлення # 13
Група: Видалені





на_та, и что там комментируют? теперь и калькуляторы будем списывать через кучу бумаг?
 
ТимановаДата: Понеділок, 28.01.2013, 11:34 | Повідомлення # 14
Група: Видалені





Є коментар редакції, що можна без погодження з вищою
 
TalyaДата: П`ятниця, 01.02.2013, 15:03 | Повідомлення # 15
Група: Видалені





"Є коментар редакції, що можна без погодження з вищою" але тільки повністю амортизованих необоротних активів
 
ТимановаДата: Понеділок, 04.02.2013, 16:08 | Повідомлення # 16
Група: Видалені





З основними зрозуміло. А малоцінні необоротні? На них нараховано 50%, а 50% при списанні. А списувати можна тільки при 100%. Замкнене коло
 
EVGENIYДата: Понеділок, 04.02.2013, 22:58 | Повідомлення # 17
Група: Видалені





Talya, я вот не понимаю ведь в корне абзац этот не поменяли он звучал так же само а погоджувать уже ненадо  dry
 
ТимановаДата: Вівторок, 05.02.2013, 12:44 | Повідомлення # 18
Група: Видалені





Журнал баланс-Бюджет №41/2012 стор. 25 останній абзац

Стаття Наталії Сушко, начальника Управління методології і прочая

"Що стосується інших необоротних активів, то на сьогодні розглянуто питання щодо внесення уточнень до Порядку 1314... передбачають право керівника приймати таке рішення без погодження. Ці зміни також передбачають за рішенням керівника списання основних засобів, на які повністю нарахований знос і первісна варість яких менше 10 тис"
 
EVGENIYДата: Вівторок, 05.02.2013, 16:51 | Повідомлення # 19
Група: Видалені





Вот так было:
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів) державного комерційного підприємства, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника підприємства відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію).

Вот так стало:

Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб'єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб'єкта відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію).


Я вот этого непонимю ведь ничего не изменилось а откуда такие выводы?? Это мои мысли в слух smile Ну не могу понять почему раньше погоджували а теперь нет, или я что то не так понял в постанове! Но других измений она не внесла :(
 
ТимановаДата: Вівторок, 05.02.2013, 17:12 | Повідомлення # 20
Група: Видалені





Змінили державне комерційне підприємство (і тільки) на суб"єкти господарювання (тобто і державна, бюджетна установа також). Відчуваєте різницю?

Також до основних добавили малоцінні необоротні.
 
AliLitДата: П`ятниця, 22.02.2013, 11:09 | Повідомлення # 21
Група: Видалені





Дану постанову вивчила і хочу вас попросити допомогти мені і роз"яснити наступне: Ми навчальний заклад який є структурним підрозділом вище стоящої організації. Чи маємо ми право списувати основні засоби вартість яких не перевищує 10 тис. грн списувати без дозволу керівника  вище стоящої організації???? Допоможіть хто знає!!!! Розібратися не можу. А КРУ на перевірці!!! Дякую!
 
userДата: П`ятниця, 22.02.2013, 13:04 | Повідомлення # 22
Група: Видалені





Якщо у Вас комунальна власність то керуватися треба Положенням про списання затвердженим власником майна(відповідною Радою). Там вказана сума, у нас наприклад 3000 грн.
 
AliLitДата: П`ятниця, 22.02.2013, 13:43 | Повідомлення # 23
Група: Видалені





Ми не комунальна власність, ми державної власності але ми структурний підрозділ вищестоящої організацї.
 
EVGENIYДата: Субота, 23.02.2013, 01:43 | Повідомлення # 24
Група: Видалені





AliLit, ну на сколько мне обьяснили, то теперь списываем сами но вышестоящей подаём:
Суб'єкти господарювання, на балансі яких перебувало майно, подають суб'єктам управління у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна згідно з додатком 3.
 
AliLitДата: Понеділок, 25.02.2013, 11:17 | Повідомлення # 25
Група: Видалені





Скажіть, будь ласка, а ви можите мені скинути ссилку де можна це прочитати і де можна побачити додаток 3.
 
EVGENIYДата: Понеділок, 25.02.2013, 23:13 | Повідомлення # 26
Група: Видалені





http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1314-2007-п
 
YashaДата: Четвер, 14.03.2013, 17:54 | Повідомлення # 27
Група: Видалені





Здравствуйте. Помогите, пожалуйста,в решении вопроса. В дошкольном учреждении списаны аварийные деревья наосновании актов обследования зеленых насаждений. После сноса и списания
образовалось большое количество дров, которые были поставлены на учет. Т.к. в учреждениях отсутствует необходимость в дальнейшем использовании дров для хозяйственных нужд,  имеет ли право бюджетное учреждение передать безвозмездно эти дрова инвалиду или ветерану войны на основании решения исполнительной власти? Какими законодательными актами необходимо руководствоваться?


Повідомлення відредагував Yasha - Четвер, 14.03.2013, 17:55
 
РоманДата: Середа, 17.04.2013, 16:27 | Повідомлення # 28
Група: Видалені





Кто вразумит. Мне нужно списать телефонные аппараты, принтер и монитор, амортизация 100%.    В Постановлении 1314  речь идет только обо акте технического состояния. Никаких экспертных заключений , экспертиз и т.д.  В связи с этим вопрос , какое требование предъявляется к акту технического состояния имущества. Кто может дать такой акт, нужна ли лицензия? Что то вокруг этого акта темный лес и путаница.
 
ТимановаДата: Середа, 17.04.2013, 16:43 | Повідомлення # 29
Група: Видалені





9. Для встановлення факту непридатності майна і неможливості
та/або неефективності проведення його відновного ремонту чи
неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення
документів на списання майна утворюється комісія

13. Комісія:

3) визначає економічну (технічну) доцільність чи
недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і
вносить відповідні пропозиції;
4) установлює конкретні причини списання майна (моральна
застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого
використання суб'єктом господарювання)

Коміся сама все і робить, я так розумію
 
РоманДата: Середа, 17.04.2013, 17:47 | Повідомлення # 30
Група: Видалені





Если следовать букве закона , то да.  Все можно решить  комиссией. Но КРУ и вышестоящая требует акт экспертизы технического состояния, что, в свою очередь тянет за собой дополнительные расходы. Как  поступить правильно , кто конкретно даст ответ? Нужен ли какой либо акт сторонней организации?  Или это все для подстраховки . Если делать такие акты,  КРУ , со своей стороны, может признать эти расходы не целевыми ....Как быть?
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Наказ про списання матерiальних цiнностей (2012 року)
  • Сторінка 1 з 2
  • 1
  • 2
  • »
Пошук: