оформлення передачі gps працівникам - Форум

Сайт для бюджетных учреждений Украины

Главная

Среда, 07.12.2016, 15:28
|
RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » оформлення передачі gps працівникам
оформлення передачі gps працівникам
Sergiy81Дата: Четверг, 13.02.2014, 11:08 | Сообщение # 1
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 3
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Як правильно оформити передачу gps, які є основними засобами необоротних активів? Чи достатньо відомості для іх видачі? Чи потрібно з особами, яким передаються  gps заключати договори про повну індивідуальну матеріальну відповідальність?  При цьому, враховуючи те, що посади та роботу яку виконують ці працівники не вказані у  Перелікпосад і робіт, котрі заміщуються чи виконуються працівниками, з якими
підприємством, установою, організацією можуть укладатися письмові договори про
повну матеріальну відповідальність за незабезпечення збереження цінностей,
переданих їм на схов, обробку, продаж (відпуск), перевезення або застосування в
процесі виробництва
. Буду вдячний за допомогу.
 
AnimoneДата: Четверг, 13.02.2014, 12:09 | Сообщение # 2
Генерал-лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 704
Награды: 16
Репутация: 53
Статус: Offline
ИМХО, выдать все gps начальнику структурного подразделения (например, завхозу), а он уже выдаст каждому работнику под роспись.

У нас для этой цели используются Карточки Типовая форма МШ-2. Она немного не по форме, поскольку предполагает учет МБП, но сути не меняет.


ё-моё!
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » оформлення передачі gps працівникам
Страница 1 из 11
Поиск:

Copyright MyCorp © 2016 | |