Прийняття завершеного будівництва в експлуатацію - Форум

Сайт для бюджетных учреждений Украины

Главная

Воскресенье, 04.12.2016, 19:19
|
RSS
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Прийняття завершеного будівництва в експлуатацію (Підстава)
Прийняття завершеного будівництва в експлуатацію
ltvirДата: Среда, 05.02.2014, 18:26 | Сообщение # 1
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 20
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Управління капітального будівництва на основі декларації про готовність об'єкта до експлуатації передає на баланс зданий в експлуатацію об'єкт із зазначеною балансовою вартістю, яка зазначена в авізо. Крім цього додається копія декларації про готовність, де зазначено витрати на будівельно-монтажні роботи, які відрізняються від балансової вартості. Які документи є підставою для прийняття на баланс об'єкта завершеного будівництва? чи ми вправі вимагати копії актів виконаних будівельних робіт? Для того принаймі щоб відділити ПДВ.
 
AnimoneДата: Четверг, 06.02.2014, 11:04 | Сообщение # 2
Генерал-лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 704
Награды: 16
Репутация: 53
Статус: Offline
Цитата ltvir ()
Які документи є підставою для прийняття на баланс об'єкта завершеного будівництва?

Согласно п.5.6 Положения по бух.учету необоротных активов от 26.06.2013 № 611

Взяття на облік необоротних активів, які вводяться в експлуатацію після закінчення будівництва (виготовлення, розробки), проводиться на підставі первинного документа про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом (виготовленням, розробкою) об'єкта установою, у кошторисі якої були закладені такі витрати. В документі вказується вартість збудованого (виготовленого, розробленого) необоротного активу, яка визначається на підставі даних бухгалтерського обліку.


ё-моё!

Сообщение отредактировал Animone - Четверг, 06.02.2014, 11:05
 
ТёткаДата: Среда, 26.02.2014, 15:24 | Сообщение # 3
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 23
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Підскажіть будь ласка, якщо в нас (бюджетна установа місцевий бюджет) обліковується незавершене капітальне будівництво, яке надано в оренду. Орендар його доводить до ума. Чи необхідно нам оформляти декларації про початок робіт, а потім про готовність об’єкта до експлуатації.
 
AnimoneДата: Среда, 26.02.2014, 16:46 | Сообщение # 4
Генерал-лейтенант
Группа: Друзья
Сообщений: 704
Награды: 16
Репутация: 53
Статус: Offline
Цитата Тётка ()
в нас (бюджетна установа місцевий бюджет) обліковується незавершене капітальне будівництво, яке надано в оренду.

Головы надо было бы открутить и руки-ноги оторвать тем начальничкам, которые подписывают подобного рода договора. 

У вас нет оснований вводить в объект в эксплуатацию поскольку для завершения его строительства вы не вложили ни копейки. Это во-первых. А во-вторых: на каком основании и на каких условиях арендатор "доводит его до ума"? По отношению к вам достройщик должен выступать не как арендатор, а как подрядчик, а это уже совершенно другая форма отношений. 

Только не говорите мне, что расчеты по строительству арендодатель будет погашать арендатору в счет арендной платы, ибо такие расчеты в бюджете запрещены, поскольку относятся к бартеру.


ё-моё!
 
МарушкаДата: Вторник, 03.06.2014, 11:21 | Сообщение # 5
Сержант
Группа: Пользователи
Сообщений: 34
Награды: 1
Репутация: 0
Статус: Offline
Цитата Animone ()
Головы надо было бы открутить и руки-ноги оторвать тем начальничкам, которые подписывают подобного рода договора. 

ЧЕТВЕРТОВАТЬ! Я прям таки вижу этого начальника. У меня такой же , прям "родной брат". У них прям нюх, как сделать так чтоб "атас" был полный, а адекватному человеку такое и в голову бы не пришло. Причем, идеи эти всплывают с завидной регулярностью. Извините, крик души.
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Прийняття завершеного будівництва в експлуатацію (Підстава)
Страница 1 из 11
Поиск:

Copyright MyCorp © 2016 | |