Четвер, 25.04.2024, 04:32
Сайт 
Головна | Прийняття завершеного будівництва в експлуатацію - Форум | Реєстрація | Вхід
[ Оновлені теми · Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Прийняття завершеного будівництва в експлуатацію (Підстава)
Прийняття завершеного будівництва в експлуатацію
ltvirДата: Середа, 05.02.2014, 18:26 | Повідомлення # 1
Група: Видалені





Управління капітального будівництва на основі декларації про готовність об'єкта до експлуатації передає на баланс зданий в експлуатацію об'єкт із зазначеною балансовою вартістю, яка зазначена в авізо. Крім цього додається копія декларації про готовність, де зазначено витрати на будівельно-монтажні роботи, які відрізняються від балансової вартості. Які документи є підставою для прийняття на баланс об'єкта завершеного будівництва? чи ми вправі вимагати копії актів виконаних будівельних робіт? Для того принаймі щоб відділити ПДВ.
 
AnimoneДата: Четвер, 06.02.2014, 11:04 | Повідомлення # 2
Група: Видалені





Цитата ltvir ()
Які документи є підставою для прийняття на баланс об'єкта завершеного будівництва?

Согласно п.5.6 Положения по бух.учету необоротных активов от 26.06.2013 № 611

Взяття на облік необоротних активів, які вводяться в експлуатацію після закінчення будівництва (виготовлення, розробки), проводиться на підставі первинного документа про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом (виготовленням, розробкою) об'єкта установою, у кошторисі якої були закладені такі витрати. В документі вказується вартість збудованого (виготовленого, розробленого) необоротного активу, яка визначається на підставі даних бухгалтерського обліку.


Повідомлення відредагував Animone - Четвер, 06.02.2014, 11:05
 
ТёткаДата: Середа, 26.02.2014, 15:24 | Повідомлення # 3
Група: Видалені





Підскажіть будь ласка, якщо в нас (бюджетна установа місцевий бюджет) обліковується незавершене капітальне будівництво, яке надано в оренду. Орендар його доводить до ума. Чи необхідно нам оформляти декларації про початок робіт, а потім про готовність об’єкта до експлуатації.
 
AnimoneДата: Середа, 26.02.2014, 16:46 | Повідомлення # 4
Група: Видалені





Цитата Тётка ()
в нас (бюджетна установа місцевий бюджет) обліковується незавершене капітальне будівництво, яке надано в оренду.

Головы надо было бы открутить и руки-ноги оторвать тем начальничкам, которые подписывают подобного рода договора. 

У вас нет оснований вводить в объект в эксплуатацию поскольку для завершения его строительства вы не вложили ни копейки. Это во-первых. А во-вторых: на каком основании и на каких условиях арендатор "доводит его до ума"? По отношению к вам достройщик должен выступать не как арендатор, а как подрядчик, а это уже совершенно другая форма отношений. 

Только не говорите мне, что расчеты по строительству арендодатель будет погашать арендатору в счет арендной платы, ибо такие расчеты в бюджете запрещены, поскольку относятся к бартеру.
 
МарушкаДата: Вівторок, 03.06.2014, 11:21 | Повідомлення # 5
Група: Видалені





Цитата Animone ()
Головы надо было бы открутить и руки-ноги оторвать тем начальничкам, которые подписывают подобного рода договора. 

ЧЕТВЕРТОВАТЬ! Я прям таки вижу этого начальника. У меня такой же , прям "родной брат". У них прям нюх, как сделать так чтоб "атас" был полный, а адекватному человеку такое и в голову бы не пришло. Причем, идеи эти всплывают с завидной регулярностью. Извините, крик души.
 
Форум » Бухгалтерський облік » Облік та списання ТМЦ » Необоротні активи » Прийняття завершеного будівництва в експлуатацію (Підстава)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук: